Program rozwojowy na temat:

Kompetencje

przyszłości

Kilka ostatnich lat poświęciłam na dokładne zbadanie tematu kompetencji przyszłości w kontekście rozwoju pracowników w nowoczesnych firmach. Mam doświadczenie w przygotowaniu kompleksowego i popartego dokładnymi badaniami potrzeb programu rozwojowego. Najnowsza rewolucja przemysłowa spowodowała zastąpienie pracowników sztuczną inteligencją i robotyzacją w powtarzalnych zadaniach. Postęp techniczny i technologiczny, cyfryzacja - jak chociażby działanie w chmurze, powoduje, że część zawodów przestaje istnieć, a zupełnie inne zyskują na znaczeniu.


To co zawsze będzie odróżniało pracownika od sztucznej inteligencji, to umiejętności społeczne, których maszyna nie jest w stanie posiąść i na te warto postawić w rozwoju nowoczesnego pracownika.

 

Mowa tu m. in. o:

  • kreatywności i technikach twórczego myślenia w biznesie

  • umiejętności współpracy w zespołach interdyscyplinarnych

  • negocjacjach i mediacjach

  • inteligencji emocjonalnej

  • elastyczności w procesach zmiany.

 

Jeżeli interesuje Cię powyższa tematyka, to zapraszam do kontaktu i rozmowy.

Warsztaty na temat:

Umiejętności interpersonalne
i komunikacyjne

Wsparcie pracowników w nabywaniu nowych umiejętności skutkuje zwiększeniem efektywności ich pracy, niweluje przyczyny wypalenia zawodowego i zwiększa satysfakcję z wykonywanych zadań.

 

Prowadzę warsztaty indywidualne i grupowe
(stacjonarne lub zdalne) z zakresu:

  • Komunikacji i współpracy w zespole

  • Team building

  • Zarządzania sobą w czasie

  • Zwinnego przechodzenia przez zmianę

  • Radzenia sobie ze stresem

  • Prowadzenia prezentacji i wystąpień publicznych

  • Moderowania i facylitacji spotkań

Szkolenie na temat:

Sprzedaż i obsługa

klienta

Kompetentny zespół doradców czy handlowców, to klucz do sukcesu sprzedażowego firmy. Obecnie klienci oczekują doskonałej obsługi w trakcie samej transakcji i w czasie obsługi posprzedażowej.

 

Opierając się na długoletnim doświadczeniu bezpośredniej pracy z klientami i  doświadczeniu w prowadzeniu warsztatów dla doradców i handlowców oferuję kompleksowe szkolenia obejmujące najważniejsze umiejętności związane z pełną pracą z klientem, jak również pojedyncze warsztaty wspierające doświadczonych pracowników.

 

Przykładowa tematyka:

  • pogłębiona analiza potrzeb

  • praca z klientem wymagającym

  • atrakcyjne metody prezentacji produktów i usług

  • budowanie długotrwałych relacji z klientem

  • Cross sell

  • telefoniczna obsługa klienta

  • domykanie i kontraktowanie transakcji itp.

Sprzedawaj skutecznie i profesjonalnie

Warsztaty i szkolenia

Imię i nazwisko
Twój e-mail:
Treść wiadomości:
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany - dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Skorzystaj z mojego wsparcia - napisz do mnie!

Moja wiedza i doświadczenie

są do Twojej dyspozycji.

Czy potrzebujesz pomocy w doborze odpowiednich szkoleń lub doradztwa biznesowego dla Twojego biznesu?

 

Skontaktuj się ze mną telefonicznie, a pomogę Ci wybrać najlepsze rozwiązania.  Napisz do mnie, a ja skontaktuję się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

 

Daj sobie szansę na rozwój i sukces, skorzystaj

z mojego wsparcia już teraz.

Konsultacja

Zadzwoń do mnie

(+48) 792 966 188

Napisz do mnie

kontakt@biurosatori.com.pl

Szukaj mnie na:

kontakt@biurosatori.com.pl

Satori zajmuje się szkoleniami, doradztwem

i konsultingiem z zakresu sprzedaży, rozwoju interpersonalnego i przygotowywania treningów  dla trenerów.

Strona www stworzona w kreatorze WebWave 

Projekt i wykonanie: Przemysław Sarzyński