Kilka ostatnich lat poświęciłam na dokładne zbadanie tematu kompetencji przyszłości w kontekście rozwoju pracowników w nowoczesnych firmach. Mam doświadczenie w przygotowaniu kompleksowego i popartego dokładnymi badaniami potrzeb programu rozwojowego. Najnowsza rewolucja przemysłowa spowodowała zastąpienie pracowników sztuczną inteligencją i robotyzacją w powtarzalnych zadaniach. Postęp techniczny i technologiczny, cyfryzacja - jak chociażby działanie w chmurze, powoduje, że część zawodów przestaje istnieć, a zupełnie inne zyskują na znaczeniu.
To co zawsze będzie odróżniało pracownika od sztucznej inteligencji, to umiejętności społeczne, których maszyna nie jest w stanie posiąść i na te warto postawić w rozwoju nowoczesnego pracownika.
kreatywności i technikach twórczego myślenia w biznesie
umiejętności współpracy w zespołach interdyscyplinarnych
negocjacjach i mediacjach
inteligencji emocjonalnej
elastyczności w procesach zmiany.
Jeżeli interesuje Cię powyższa tematyka, to zapraszam do kontaktu i rozmowy.
Wsparcie pracowników w nabywaniu nowych umiejętności skutkuje zwiększeniem efektywności ich pracy, niweluje przyczyny wypalenia zawodowego i zwiększa satysfakcję z wykonywanych zadań.
Komunikacji i współpracy w zespole
Team building
Zarządzania sobą w czasie
Zwinnego przechodzenia przez zmianę
Radzenia sobie ze stresem
Prowadzenia prezentacji i wystąpień publicznych
Moderowania i facylitacji spotkań
Kompetentny zespół doradców czy handlowców, to klucz do sukcesu sprzedażowego firmy. Obecnie klienci oczekują doskonałej obsługi w trakcie samej transakcji i w czasie obsługi posprzedażowej.
Opierając się na długoletnim doświadczeniu bezpośredniej pracy z klientami i doświadczeniu w prowadzeniu warsztatów dla doradców i handlowców oferuję kompleksowe szkolenia obejmujące najważniejsze umiejętności związane z pełną pracą z klientem, jak również pojedyncze warsztaty wspierające doświadczonych pracowników.
pogłębiona analiza potrzeb
praca z klientem wymagającym
atrakcyjne metody prezentacji produktów i usług
budowanie długotrwałych relacji z klientem
Cross sell
telefoniczna obsługa klienta
domykanie i kontraktowanie transakcji itp.
Warsztaty i szkolenia
Czy potrzebujesz pomocy w doborze odpowiednich szkoleń lub doradztwa biznesowego dla Twojego biznesu?
Skontaktuj się ze mną telefonicznie, a pomogę Ci wybrać najlepsze rozwiązania. Napisz do mnie, a ja skontaktuję się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.
Daj sobie szansę na rozwój i sukces, skorzystaj
z mojego wsparcia już teraz.
Zadzwoń do mnie
(+48) 792 966 188
Napisz do mnie
kontakt@biurosatori.com.pl
Szukaj mnie na:
kontakt@biurosatori.com.pl
Satori zajmuje się szkoleniami, doradztwem
i konsultingiem z zakresu sprzedaży, rozwoju interpersonalnego i przygotowywania treningów dla trenerów.
Strona www stworzona w kreatorze WebWave
Projekt i wykonanie: Przemysław Sarzyński